muzyka

niedziela, 29 listopada 2015

It's happening

*18.12.2013*

   Kolejna nudna lekcja...Tradycyjnie piszę z Jerry'm.
" Mam dla Ciebie chłopaka " - napisał
" Jakiego?"
" Pamiętasz jak wysyłałaś mi i koledze odpowiedzi do testów? "
" Pamiętam.."
" Obczaj  sobie w moich znajomych - Steven "
Wpisałam na facebook'u podane przez kolegę imię i nazwisko. Hmm..Przystojny, ale szkoda robić sobie nadziei. Nie będzie zainteresowany, za duża różnica wieku.
" Widziałam " - odpisałam znajomemu
" I jak zainteresowana? Bo on Tobą bardzo "
" Nie wiem, jeszcze go nie znam "
" Poznasz już nie długo "



*21.12.2013*

   To właśnie dzisiaj postanowiłam zerwać z chłopakiem. Akurat byłam w pobliżu szkoły do której chodzi Jerry. Namówił mnie żebym się z nim spotkała przed zajęciami i poszła razem z nim. Oznaczało to że poznam Steven'a. Nie daleko szkoły szedł w naszym kierunku ON...
- Jerry nie wiedziała, że masz takich przystojnych znajomych - zaśmiałam się
Co prawda wiele przez ten dzień z nowo poznanym chłopakiem nie rozmawiałam, ale zdążyłam się nakręcić..

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz